reklama

Dokedy budeme strácať nervy z neochoty predajcov?

Už ste niekedy reklamovali tovar? Veselé, však? Adrenalín stúpa ako pri vrcholovom športe, človek je vyčerpaný a schopný okamžite škrtiť. Aj v jednom z mnohých zlatníctiev, ktorými disponuje Obchodná ulica v Bratislave, sa vedia postarať o slušné prekrvenie celého tela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je veľmi zaujímavé ako diametrálne sa mení opis tovaru pri jeho kúpe a pri jeho reklamácií – to ma vždy dostane. V spomínanom zlatníctve som si asi pred mesiacom kúpila prsteň z chirurgickej ocele, sľubujúcej, podľa predavačky, priam až neuveriteľnú kvalitu. Slušne naučenými omáčkami mi trpezlivo vysvetľovala výhody onej ocele pred striebrom, či zlatom. More, voda, nárazy – nič ju nepoškodí, nezlomí, neublíži. “Veď viete, z tohto materiálu sa predsa vyrábajú chirurgické nástroje!“ Ohromená superlatívmi som podľahla, vysolila 620,-Sk a od toho dňa mi na ruke trónil krásny prsteň. Ale čo sa s nezničiteľným prsteňom už po mesiaci nestalo...? Kúsok po kúsku, nebadane, sa z neho začala olupovať farba. Nevyzeralo to pekne, keďže čierna, olupujúca sa farba, tvorila s oceľou kontrast, o ktorý vlastne na tom prsteni šlo... Nepodľahla som panike, zákon je predsa na mojej strane, záručná doba a starostlivo odložený pokladničný blok z predajne zaisťujú moje práva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aká naivita! 

V predajni, kam som s odhodlaním vpochodovala, sa ma amok zmocňoval od momentu, keď ma tá istá predavačka, ktorá mi pred mesiacom nezničiteľný prsteň predala, začala presviedčať, že som ho URČITE niečím čistila. Keď som jej už asi tretíkrát vysvetlila, že si prstene, ani iné šperky vlastnoručne nečistím, lebo to neviem, ale ona stále neveriacky krútila hlavou, trpezlivosť a slušnosť klesali do záporných hodnôt. Nakoniec z nej vyliezli dve vety, ktoré mi vyrazili dych: „vy ste si museli namočiť ruky do nejakej chemikálie! Mydlo alebo niečo podobné...“ Čakala som hocičo pod pojmom "chemikália", ale mydlo????? V tejto fáze rozhovoru mi bolo viac než jasné, že od týchto ľudí peniaze, ani výmenu tovaru očakávať nemôžem, napriek tomu som si reklamáciu uplatnila. To, že reklamačný formulár nemali, som radšej odignorovala a unavene sledovala, ako mi reklamáciu vypisujú na paragón.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najkomickejší na celej tej situácii je fakt, že chyba je vo mne, lebo si umývam ruky...

Veľmi ma zaujíma konečný verdikt - vymeniť, či nevymeniť? Uvidím a rada sa o svoj ďalší zážitok podelím.

Dagmar Kopáčková

Dagmar Kopáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"z takové normálni rodinky", viď bloger Ľ. Kopáček Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu